img-book
Kategoriler:

M Nesli: Yeni Müslüman Gençlik

Yazar: Shelina Janmohamed

Günümüzde Müslüman bir genç olmak ne anlama geliyor? Dünya üzerindeki 1.6 milyar Müslüman nüfusun gençlerinin, sadece Müslümanların geleceğini değil, aynı zamanda dünya piyasalarını etkileyecek kadar büyük bir güce sahip olabileceği hiç aklınıza gelir miydi? Gelin bu gençlere bir isim verelim: M Nesli.
Moda dergilerinden, sosyal medyaya, Mipsterz ve Haloodies gibi dünya çapında markalara, internetteki helal çöpçatanlık sitelerine kadar M Nesli, dokunduğu her yerde iz bırakıyor. Müslüman gençlerin hayata nasıl baktıklarını anlamanın son derece önemli olduğu günümüzde, Müslüman gençliğin sesi vasfıyla ödül almış yazar Shelina Janmohamed, M Nesli’ni gittikçe büyüyen kültürel bir olgu niteliğiyle ele alıyor. İnanç ve modernliği bünyesinde birleştiren kimliğiyle M Nesli, Batı’nın tüketim toplumunu benimsemiyor, kendi ihtiyaçlarına cevap veren yeni bir tüketim toplumu oluşturuyor. Kritik bir zamanda yayımlanmış son derece önemli bir kitap.

Satın Alma Noktaları

  

 300,00

Eserin Adı: M Nesli: Yeni Müslüman Gençlik
Orijinal Adı: Generation M: Young Muslims Changing the World
Türü: Sosyoloji
Yazar: Shelina Janmohamed
Türkçesi: Esin Kızılelma
Editör: Seda Darcan Çiftçi
Teknik Hazırlık: Hilal Yıldız
Sayfa Sayısı: 416
Ebat: 13.8 x 21cm.
ISBN: 978-975-256-624-8
Araştırmacı yazar. Özellikle genç Müslümanların ve Müslüman genç kadınların sosyal ve dinî eğilimleri konusunda tanınmış bir yorumcu. The Guardian, the National ve BBC’de yazıyor. Dünyanın küresel İslami marka oluşturma konusunda ilk danışmanlık şirketi olan OgilvyNoor’un başkan yardımcısı olan yazar, İngiltere’nin en etkili 100 Müslüman kadını listesinde de yer aldı. Reklamcılar Enstitüsü Shelina’yı İngiliz reklamcılık sektörünün gelecekteki kadın liderlerinden biri olarak gösterdi. İngiliz Müslüman bir kadın olarak doğup büyümesiyle ilgili hatıralarını içeren ve çok satan kitaplar arasında yer alan Başörtüsü İçinde Aşk kitabının yazarı.

“M Nesli: Yeni Müslüman Gençlik”

Henüz yorum yapılmamış.